Księżyc w nowiu to początek nowego cyklu, czas refleksji i regeneracji. Podczas nowiu w maju, pragniemy zaprosić Cię na “Cyclical Body: MOC POŁĄCZENIA” – wyjazdowy warsztat dla wszystkich kobiet, które pragną zagłębić się w EKSPLORACJĘ SWOJEGO CIAŁA.
Spotkamy się w kobiecym gronie, w którym będziemy wspólnie odżywiać kobiecą energię, koić zmysły i witać to co nowe. Zagłębimy się w praktyki świadomości ciała, eksploracji głosu, połączenia z samą sobą i innymi kobietami. W ogniu zostawimy, to co już nam niepotrzebne, a z wiatrem przywitamy nowe możliwości.
Będziemy celebrować w kameralnym gronie, tak by każda z nas miała czas i przestrzeń, aby w pełni skorzystać z potencjału tego warsztatu.
Spotykamy się w pięknym miejscu: OŚRODEK W POLU, otoczonym z każdej strony dziką naturą, lasami, Puszczą Borecką, rzeką… Do dyspozycji będziemy miały pokoje 2/3/4 osobowe, kuchnię oraz salę warsztatową dostępną 24/7.
Spotkamy się w kobiecym gronie, w którym będziemy wspólnie odżywiać kobiecą energię, koić zmysły i witać to co nowe. Zagłębimy się w praktyki świadomości ciała, eksploracji głosu, połączenia z samą sobą i innymi kobietami. W ogniu zostawimy, to co już nam niepotrzebne, a z wiatrem przywitamy nowe możliwości.
Będziemy celebrować w kameralnym gronie, tak by każda z nas miała czas i przestrzeń, aby w pełni skorzystać z potencjału tego warsztatu.
Spotykamy się w pięknym miejscu: OŚRODEK W POLU, otoczonym z każdej strony dziką naturą, lasami, Puszczą Borecką, rzeką… Do dyspozycji będziemy miały pokoje 2/3/4 osobowe, kuchnię oraz salę warsztatową dostępną 24/7.
Podczas tej podróży będziemy pracować poprzez:
-ruch i taniec (m.in. improwizacja, CI, ruch intuicyjny, techniki tańca współczesnego)
-ekspresja głosu
-połączenie z archetypami
-badanie narządów kobiecych (inspirowane praktykami somatycznymi)
-metody dbania o siebie
-kontakt z naturą
-eksploracja zmysłów
-połączenie z przyjemnością
-Kręgi Kobiet
-ognisko
-regeneracja, ukojenie i celebracja
-uczta dla ciała i duszy
-praca z żywiołami
-ruch i taniec (m.in. improwizacja, CI, ruch intuicyjny, techniki tańca współczesnego)
-ekspresja głosu
-połączenie z archetypami
-badanie narządów kobiecych (inspirowane praktykami somatycznymi)
-metody dbania o siebie
-kontakt z naturą
-eksploracja zmysłów
-połączenie z przyjemnością
-Kręgi Kobiet
-ognisko
-regeneracja, ukojenie i celebracja
-uczta dla ciała i duszy
-praca z żywiołami
ZAPISZ SIĘ TUTAJ: https://forms.gle/N6ppso9mZUi2dFBL9
INFORMACJE ORGANIZACYJNE:
Kiedy?: 19-21 maja 2023
Gdzie?: OŚRODEK W POLU, Mazury Garbate, Gajrowskie 12a 11-510 Wydminy (www.osrodekwpolu.pl)
Gdzie?: OŚRODEK W POLU, Mazury Garbate, Gajrowskie 12a 11-510 Wydminy (www.osrodekwpolu.pl)
Cena:
Early 860 zł [dostępna do końca marca]
Regular 910 zł [dostępna do końca kwietnia]
Last Call 970 zł [dostępna do 17 maja, w przypadku wolnych miejsc]
Regular 910 zł [dostępna do końca kwietnia]
Last Call 970 zł [dostępna do 17 maja, w przypadku wolnych miejsc]
Cena obejmuje 21 godzin warsztatów, nocleg oraz pełne, wegetariańskie wyżywienie.
Warunkiem rezerwacji miejsca jest wpłata bezzwrotnej zaliczki w wysokości 350 zł.
Organizatorki zastrzegają sobie prawo do odwołania warsztatu z przyczyn niezależnych. W takim wypadku wszystkie zaliczki zostaną zwrócone.
ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA.
ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA.
O nas:
Joanna Gruntkowska
Tancerka i performerka; ukończyła m.in międzynarodowy program dla tancerzy Warsaw Dance Department, mnóstwo kursów oraz Filologię Klasyczną i Kulturę Śródziemnomorską na Uniwersytecie Wrocławskim. Swoją pracę opiera na różnych praktykach somatycznych, głównie BMC, i doświadczeniu w teatrze fizycznym. Istotnym aspektem jej pracy artystycznej jest improwizacja i działania w przestrzeni publicznej. Od 2017 roku współpracuje ze Stowarzyszeniem Improvise & Organize w Portugalii, biorąc udział w różnorodnych projektach koncentrujących się przede wszystkim wokół działań site-specific i zaangażowanych środowiskowo. W latach 2017-2019 była współtwórczynią Studio Kokyu w Instytucie Grotowskiego we Wrocławiu, z którym stworzyła choreografię i wystąpiła w spektaklu „Halo?”. Obecnie współtworzy interdyscyplinarny projekt „Watering Words”, który wychodząc od założeń teorii hydro-feministycznej, bada zależności pomiędzy językiem, wyobraźnią i cielesnością różnych zbiorników wodnych. Zaangażowana również w projekt “Cyclical Body”, badający koncepcje i jakości kobiecości wychodząc od działań fizycznych.
Tancerka i performerka; ukończyła m.in międzynarodowy program dla tancerzy Warsaw Dance Department, mnóstwo kursów oraz Filologię Klasyczną i Kulturę Śródziemnomorską na Uniwersytecie Wrocławskim. Swoją pracę opiera na różnych praktykach somatycznych, głównie BMC, i doświadczeniu w teatrze fizycznym. Istotnym aspektem jej pracy artystycznej jest improwizacja i działania w przestrzeni publicznej. Od 2017 roku współpracuje ze Stowarzyszeniem Improvise & Organize w Portugalii, biorąc udział w różnorodnych projektach koncentrujących się przede wszystkim wokół działań site-specific i zaangażowanych środowiskowo. W latach 2017-2019 była współtwórczynią Studio Kokyu w Instytucie Grotowskiego we Wrocławiu, z którym stworzyła choreografię i wystąpiła w spektaklu „Halo?”. Obecnie współtworzy interdyscyplinarny projekt „Watering Words”, który wychodząc od założeń teorii hydro-feministycznej, bada zależności pomiędzy językiem, wyobraźnią i cielesnością różnych zbiorników wodnych. Zaangażowana również w projekt “Cyclical Body”, badający koncepcje i jakości kobiecości wychodząc od działań fizycznych.
Katarzyna Sypniewska
Jestem tancerką i instruktorką tańca. Ukończyłam roczny kurs tańca współczesnego i sztuk performatywnych w Pera – School of Performing Art – GAU w Girne, gdzie rozwinęłam swoje umiejętności techniczne oraz sceniczne. Wcześniej szkoliła się w Warsaw Dance Department, na Estancias Coreográficas w Oviedo, a także w Madrycie zgłębiając taniec współczesny oraz technikę kontakt improwizacji. W 2017r. odbyłam rezydencję artystyczną w Agueda w Portugalii i wystąpiłam w “Body painting performace”, “Mura – Grotest Maru” oraz “Dream Protest” (Małgorzata Suś, Vanessa Fernandes, Vilija Vituke, Paulina Almeida). Po powrocie do Polski ukończyłam także kurs Teatru Fizycznego w Sztuce Nowej oraz Choreografię Eksperymentalną kolektywu Choreografia w Ruchu w Warszawie. Brałam udział w licznych projektach m.in. „Work in progress” (chor. Dawid Żakowski) „Performance not war” (Grupa Ruchoma), „Steps”, „Ćwiczenia z tożsamości”(chor. Emilia Przerwa – Tetmajer), „Ciała z wody”(Grupa Ruchoma), „Gdyby w wody nie ściekały” „Site specific project” (chor. Anna Piotrowska) oraz „Co jeśli nie ma mnie wcale?”(chor. Marta Kosieradzka), “Sketches” (chor. Vittoria De Ferrari Sapetto) czy “Make science dance” (chor.Natalia Lis). Zajmuje się również prowadzeniem zajęć ze świadomości ciała i improwizacji.
Jestem tancerką i instruktorką tańca. Ukończyłam roczny kurs tańca współczesnego i sztuk performatywnych w Pera – School of Performing Art – GAU w Girne, gdzie rozwinęłam swoje umiejętności techniczne oraz sceniczne. Wcześniej szkoliła się w Warsaw Dance Department, na Estancias Coreográficas w Oviedo, a także w Madrycie zgłębiając taniec współczesny oraz technikę kontakt improwizacji. W 2017r. odbyłam rezydencję artystyczną w Agueda w Portugalii i wystąpiłam w “Body painting performace”, “Mura – Grotest Maru” oraz “Dream Protest” (Małgorzata Suś, Vanessa Fernandes, Vilija Vituke, Paulina Almeida). Po powrocie do Polski ukończyłam także kurs Teatru Fizycznego w Sztuce Nowej oraz Choreografię Eksperymentalną kolektywu Choreografia w Ruchu w Warszawie. Brałam udział w licznych projektach m.in. „Work in progress” (chor. Dawid Żakowski) „Performance not war” (Grupa Ruchoma), „Steps”, „Ćwiczenia z tożsamości”(chor. Emilia Przerwa – Tetmajer), „Ciała z wody”(Grupa Ruchoma), „Gdyby w wody nie ściekały” „Site specific project” (chor. Anna Piotrowska) oraz „Co jeśli nie ma mnie wcale?”(chor. Marta Kosieradzka), “Sketches” (chor. Vittoria De Ferrari Sapetto) czy “Make science dance” (chor.Natalia Lis). Zajmuje się również prowadzeniem zajęć ze świadomości ciała i improwizacji.
Natalia Lis
Urodzona w Polsce w 1992 roku, tancerka i choreografka, absolwentka Warsaw Dance Department, Akademii Fotografii oraz Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Ma doświadczenie w pracy artystycznej w kilku krajach Europy (Portugalia, Hiszpania, Niemcy, Austria). Pracowała jako tancerka w Teatro Real Ópera Nacional de España, jako aktorka/tancerka w El Curro DT Physical Theatre & Teatro Pradillo w Madrycie w latach 2019-2020.
Obecnie mieszka w Portugalii, gdzie współpracowała z Companhia Olga Roriz & Companhia Lavrar o Mar. Posiada doświadczenie w branży audiowizualnej. Współpracowała z takimi reżyserami jak Jota Aronak, Mikaela Guariniello, Horacio Alcala, Miguel Bueno.
W tej chwili skupia się na swoich indywidualnych projektach. Wśród nich: „Poetry of Motion” (projekt społeczny), „BODYTELLING” (warsztaty), „Embodying the chaos” (program holistyczny), „CORPO VIBRANTE” (warsztaty), „VARUPTA KUNDALA” (film), „TRÉMULA” (audiowizualny instalacja) i „LÍNGUA” (duet taneczny z Susaną Vilar)
Jej twórczość jest połączeniem wszystkich elementów, które ją ukształtowały: tańca, sztuki wizualnej, malarstwa, literatury i twórczości muzycznej.
Urodzona w Polsce w 1992 roku, tancerka i choreografka, absolwentka Warsaw Dance Department, Akademii Fotografii oraz Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Ma doświadczenie w pracy artystycznej w kilku krajach Europy (Portugalia, Hiszpania, Niemcy, Austria). Pracowała jako tancerka w Teatro Real Ópera Nacional de España, jako aktorka/tancerka w El Curro DT Physical Theatre & Teatro Pradillo w Madrycie w latach 2019-2020.
Obecnie mieszka w Portugalii, gdzie współpracowała z Companhia Olga Roriz & Companhia Lavrar o Mar. Posiada doświadczenie w branży audiowizualnej. Współpracowała z takimi reżyserami jak Jota Aronak, Mikaela Guariniello, Horacio Alcala, Miguel Bueno.
W tej chwili skupia się na swoich indywidualnych projektach. Wśród nich: „Poetry of Motion” (projekt społeczny), „BODYTELLING” (warsztaty), „Embodying the chaos” (program holistyczny), „CORPO VIBRANTE” (warsztaty), „VARUPTA KUNDALA” (film), „TRÉMULA” (audiowizualny instalacja) i „LÍNGUA” (duet taneczny z Susaną Vilar)
Jej twórczość jest połączeniem wszystkich elementów, które ją ukształtowały: tańca, sztuki wizualnej, malarstwa, literatury i twórczości muzycznej.